Klachten

Het kan voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over één van onze product of over onze service. Als je een klacht hebt, dan vragen wij je telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Per telefoon kunnen wij een klacht namelijk het snelste oplossen. Je kan ons bereiken via 085 – 760 60 51. Houd je bestelnummer bij de hand, dan kunnen wij je sneller helpen.

Ben je niet tevreden over een product of is dit product beschadigd? In dat geval ontvangen wij graag één of meerdere foto’s van het product. Deze foto’s kan je mailen naar klantenservice@trino.nl. Noem in deze mail ook je ordernummer, dan kunnen wij je sneller helpen.

Uiteraard heb je ook de mogelijkheid om een klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van je klacht vragen wij je de volgende gegevens te verstrekken:

  • Bestelnummer
  • Je naam, adres en woonplaats

Je kan je klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Nestkasten.nl
T.a.v. afdeling Klachten
Vosboerweg 1-11
7556 BT Hengelo

LET OP: Bij een klacht over beschadigde artikelen dient dit eerst voorgelegd te worden bij ons, zodat er in samenspraak besproken kan worden wat de beste en passende oplossing is. Mocht er bijvoorbeeld iets defect zijn wat niet te repareren is, dan kunnen wij overwegen om het artikel niet te laten retourneren. Dit bespaart tijd en retourkosten. Bij defecte artikelen welke geretourneerd worden op eigen initiatief zullen de verzendkosten niet worden vergoed.

Wil je iets retourneren? Gebruik dan het bijgeleverd retrouformulier. Dit formulier kan je ook via de onderstaande knop downloaden.

Retourformulier

Leidt het melden van de klacht niet tot een oplossing? Het is voor consumenten mogelijk om een geschil aan te melden bij het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie. Uiteraard doen wij er altijd alles aan om klachten op een gepaste wijze op te lossen en vragen daarom eerst contact op te nemen met ons. Tevredenheid van onze klanten is namelijk altijd onze prioriteit.

0/5 (0 Reviews)